nico Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 dags för lite forumstatistik: hrrm :) Vi har ca 12 150 medlemmar Vi har gjort ca 48 000 inlägg moddarna är bra och sköter sitt arbete ok, ok läs resten innan nån modd låser... :( 7 227 medlemmar har aldrig skrivit något inlägg... ca 2 200 medlemmar har inte besökt sidan sedan 15 juni förra året. ca 470 medlemmar har inte besökt sidan på två år. 87,5% av de medlemmar som reggat sig den senaste månaden har aldrig skrivit något inlägg... kanske dags för en rensning av medlemsregistret... allt kanske inte stämmer men dessa uppgifter har jag fått från Medlemslistan på denna sida. rätta mig gärna men skäll inte ut mig om jag har fel. källa: medlemslistan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 det är ju snygg statistik att h måmga medlemmar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 NEJ INTE RENSA! Det ska vara så här så vet man vilka som är nya och gammla -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Hur många är det som kommer bara för att spamma ner ett forum?(Exempel: Nintendo DS forumet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 blir nog lite svårt att ta reda på... medlemslitan finns Här håller med om att det är snyggt med 12 000 medlemmar, men om bara 5 000 nånsin har skrivit ett inlägg så... 0013: man kan ju nöja sig med att bara t.ex. ta bort de som inte skrivit något inlägg, då kommer ju medlemsnummren att vara som de är. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Hur många är det som kommer bara för att spamma ner ett forum?(Exempel: Nintendo DS forumet) Dom borde stänga av rövnulla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 nico nej ändra medlems nummrem också isf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 tror inte det går.... utan att ta bort alla användare och skicka ut ett mail om att man måste regga om sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Jag tror inte det skulle vara särkilt populärt. Vissa kanske aldrig använder sin e-post och de medlemmar som vart här först borde också få ha sina medlemsnummer. vore inte så kul för tex mig som har 31 som medlems nummer att plötsligt få 3945... Jag orkar verkligen inte att forumet startas om igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Folk reggar sig inte enbart för forumet, Vissa för spelen i spelhörnan, andra för att skicka in fusk/recensioner & Nyheter. Därav kan vi inte rensa bara så där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 men de som inte besökt sidan på över ett år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.