Chrille_King Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Du menar väl www.serebii.net? www.serbeii.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Så här får man Deoxys HOW TO GET TO DEOXSEYS GET 5 BADGES GO TO A MART CLICK ON THE SHEET SAY LINK TOGETHER WITH ALL THEN SAVE YOUR GAME TURN IT OFF AND ON GO TO MYISTER GIFT YOU HAVE WOUNDER NEWS AND GIFT SOME GAMES HAVE WOUNDER CARDS AND WOUNDER NEWS AND IT DOSENT WORK ON THAT GAME THEN GO TO THE 2ND FLOOR AT THE POKEMON CENTER TALK TO THE GUY IN GREEN AND YOU GET THE AUROA TIKET GO TO THE SPEED BOAT AND YOU CAN GO 7ISLANDS NAVEROCK ISLAND AND BIRTH ISLAND GO TO BIRTH ISLAND MOVE THE TRANGEL LEFT RIGHT UP UP THEN IT FALLS OUT OF THE TREE AND YOU VS IT LV30 CAUCH IT AND WOLAA Det skulle vara snelt av er om jag fick lite fm för att jag hjälpt er -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kungen_ Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Ha! Man får inte FM bara för att man hjälper nån annan med att få Deoxys! :bah: Och Jedi Knight mina spel har aldrig betett sig galet när jag använt AR. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Jag sa "vissa". :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 tar lång tid jobbigt att få deoxys Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 (redigerat) Så här får man Deoxys HOW TO GET TO DEOXSEYS GET 5 BADGES GO TO A MART CLICK ON THE SHEET SAY LINK TOGETHER WITH ALL THEN SAVE YOUR GAME TURN IT OFF AND ON GO TO MYISTER GIFT YOU HAVE WOUNDER NEWS AND GIFT SOME GAMES HAVE WOUNDER CARDS AND WOUNDER NEWS AND IT DOSENT WORK ON THAT GAME THEN GO TO THE 2ND FLOOR AT THE POKEMON CENTER TALK TO THE GUY IN GREEN AND YOU GET THE AUROA TIKET GO TO THE SPEED BOAT AND YOU CAN GO 7ISLANDS NAVEROCK ISLAND AND BIRTH ISLAND GO TO BIRTH ISLAND MOVE THE TRANGEL LEFT RIGHT UP UP THEN IT FALLS OUT OF THE TREE AND YOU VS IT LV30 CAUCH IT AND WOLAA Det skulle vara snelt av er om jag fick lite fm för att jag hjälpt er -_- det där funkar bara på japanska variasionen Redigerat 27 Juni 2005 av mickee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg