izza_92 Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Hej jag har vad jag tror e ett jättestort problem... jag har precis klarat dodongo bossen och den skulle man ju spränga och jag såg inte att det redan fanns bomber i rummet så jag använde mina egna men sen när jag kom ut så sa de att ja skulle iupp på berget men för att komma upp behöver jag ju bomber och mina tog slut... SNÄLLA HJÄLP!!! :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 köp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
izza_92 Skrivet 17 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 (redigerat) jaja nja klarade de på annat sätt... men vet du hur man får tag i flaskan i lake hylia??? Redigerat 18 Juni 2005 av izza_92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rallykorven Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 gå till zoras och skaffa silver fjäll och dyk ner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
izza_92 Skrivet 18 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 ja har gjort Vart får man bumerangen??? jag hittar den 9nte o man behöver ju den i juba-juba s belly lr va han nu heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 den får du i tredje templet! du måste ta brevet i flaskan som du hitta i lake hylia och visa det för kungen i vatten staden! då kommer du till en fisk som du matar med en mindre fisk som du kan köpa! då kommer du in i 3dje templet! där inne någonstans finns bomurangen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
izza_92 Skrivet 18 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 vart ungefär e den?? hittar den inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
izza_92 Skrivet 18 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 okej men när man kommer in i magen så går man ju rakt fram å igenom dörren sen e de ju en plattform i mitten men bakom den e de ju ett rum ... hur kommer man dit??? o där dom där grjerna med klor till ansikte finns en blå knapp o en gul hur får man tygnden till den gula och så att den blåa stannar nere??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
louise Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 okej men när man kommer in i magen så går man ju rakt fram å igenom dörren sen e de ju en plattform i mitten men bakom den e de ju ett rum ... hur kommer man dit??? o där dom där grjerna med klor till ansikte finns en blå knapp o en gul hur får man tygnden till den gula och så att den blåa stannar nere??? Haha, första gången du spelar Zelda eller? ^^ För att få ner knapparna så att du kommer in i rummen så måste du först prata med prinsessan. För att träffa henne går du in i ett rum fullt med maneter i och så hoppar du ner i ett av alla dom där hålen som finns. Där nere är hon. Prata med henne. Hon kommer sätta sig ned och du kan bära henne. Ta med henne till knapparna och sätt henne på dom så kan du gå in. Gör så med alla knappar där du behöver det. Vad jag minns är det i ett av dom rummen man får bumerangen, problem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
izza_92 Skrivet 20 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Men jag kan ju inte klättra när jag bär henne eller simma och man behöver det för att komma dit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 prova att kasta henne då? jag tror det går! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
izza_92 Skrivet 20 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 men det går ju inte på den där klätter väggen upp till "hålen" å de e där dörren till "knapparn" är hur gör jag då¨???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg