¤west¤ Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 finns det inga saker som du kan lyfta i närheten då, typ lådor som du kan placera på knappen istället?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
izza_92 Skrivet 24 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 finns det inga saker som du kan lyfta i närheten då, typ lådor som du kan placera på knappen istället?? jo TACK!! de tänkte ja inte på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
izza_92 Skrivet 24 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 finns det inga saker som du kan lyfta i närheten då, typ lådor som du kan placera på knappen istället?? hur dödar man bossen?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 använder bomurangen och sjuter på hans el- trådar! och på han själv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
izza_92 Skrivet 24 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 använder bomurangen och sjuter på hans el- trådar! och på han själv! mm... men efter att man har blivit stor ska man ju till kakariko village och spela för han i kvarnen o hämte hookshoot men vad ska man göra efter de??(har ägget) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
izza_92 Skrivet 25 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 använder bomurangen och sjuter på hans el- trådar! och på han själv! okej men nu e ja i forest tempel lr nå sånt! å jag har "dödat" de där skeletten men va ska jag göra sen?? gick igenom den låsta dörrn men där måste man ju ha pilbågen! vart hittar man den?? svara snabbt tack'! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 jo... du börjar med att gå tillbaka ganska långt i templet o klättrar upp för en vägg! där hittar du nyckel nr 1! den använder du i ett av nyckelhålen, i rummet du såg de fyra spökena! sedan fortsätter du längre inn... jag tror du klarar det! skriv fler frågor om du undrar nått´längre inn! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
izza_92 Skrivet 25 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 jo... du börjar med att gå tillbaka ganska långt i templet o klättrar upp för en vägg! där hittar du nyckel nr 1! den använder du i ett av nyckelhålen, i rummet du såg de fyra spökena! sedan fortsätter du längre inn... jag tror du klarar det! skriv fler frågor om du undrar nått´längre inn! okej men kolla.. jag har första nyckeln och när jag går in i det lsta rummet flyttar jag ju på ett grönt och ett rött block men efter det kommer jag ingen stans.! jag ser det där ögat men det går inta att skkjuta med hookjshoot på det (tror man måste ha pilbåge lr??) isafall var e den?? lr vad ska jag göra?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 har du kollat om fler dörrar e öpna där spökena var? jag tror en dörr är öppen! ¨pröva att spränga ´´ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
izza_92 Skrivet 25 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 har du kollat om fler dörrar e öpna där spökena var? jag tror en dörr är öppen! ¨pröva att spränga ´´ det finns tre öppna dörrar en e de skelett i en e de såna där flygande skelett och en med block i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 hm... menar du den med taggar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
izza_92 Skrivet 26 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 hm... menar du den med taggar? Taggar??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg