xingfu150 Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 jaaa mini bossen??? menar du den stora bossen???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
izza_92 Skrivet 26 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 jaaa mini bossen??? menar du den stora bossen???? Boss?? vet inte va du snackar om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 (redigerat) ja sorry! jag svarade på fel inlägg... mén jag tror att du ska försöka att sänka undan vattnet i brunnen! då kan du gå ner där o komma vidare! brevid brunnen kan man klättra! gör det före brunnen! Redigerat 26 Juni 2005 av xingfu150 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
izza_92 Skrivet 26 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 (redigerat) ja sorry! jag svarade på fel inlägg... mén jag tror att du ska försöka att sänka undan vattnet i brunnen! då kan du gå ner där o komma vidare! brevid brunnen kan man klättra! gör det före brunnen! ska man inte vara i forest tempel först å klara bossen?? (på kartan va pilen på de iaf) Redigerat 26 Juni 2005 av izza_92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 (redigerat) ja sorry! jag svarade på fel inlägg... mén jag tror att du ska försöka att sänka undan vattnet i brunnen! då kan du gå ner där o komma vidare! brevid brunnen kan man klättra! gör det före brunnen! jag tror han menar brunnen i forest tempel :) Redigerat 26 Juni 2005 av ¤west¤ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
izza_92 Skrivet 26 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 ja sorry! jag svarade på fel inlägg... mén jag tror att du ska försöka att sänka undan vattnet i brunnen! då kan du gå ner där o komma vidare! brevid brunnen kan man klättra! gör det före brunnen! aa ja vet ja hitta den (och nyckeln) men va e de man ska gö sen (efter att man vart i brunnen och de efter de)??? och vart e den trdje nyckeln??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 okej, om du besegrar vargarna o går inn i spök rummet där spökena var och tar andra dörren till vänster och tittar åt höger då finns det en vägg som du kan klättra upp för! gör det! där uppe får du en stor kista, tror det är pilbågen... sedan fortsätter du in i nästa rumm och använder hookshottern för att komma vidare o trycka ner en knapp! då sjunker vattnet i en brunn under dej! då går du ner i brunnen! lycka till Izza_92! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
izza_92 Skrivet 26 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 (redigerat) okej, om du besegrar vargarna o går inn i spök rummet där spökena var och tar andra dörren till vänster och tittar åt höger då finns det en vägg som du kan klättra upp för! gör det! där uppe får du en stor kista, tror det är pilbågen... sedan fortsätter du in i nästa rumm och använder hookshottern för att komma vidare o trycka ner en knapp! då sjunker vattnet i en brunn under dej! då går du ner i brunnen! lycka till Izza_92! men jag har redan gjort de!! men när man har vart där nere då?? var e 4dje nyckeln?? ja har pilbågen men i det där f.d. snea rummet finns det ju en kista hur får jag tag i den utan att den där grejen flyger ut mej??? (lr hu får ja bort den?) Redigerat 28 Juni 2005 av izza_92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
izza_92 Skrivet 29 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 hallå!! Kan nån svara?! snabbt tack (kolla svaret ovan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 okej, om du besegrar vargarna o går inn i spök rummet där spökena var och tar andra dörren till vänster och tittar åt höger då finns det en vägg som du kan klättra upp för! gör det! där uppe får du en stor kista, tror det är pilbågen... sedan fortsätter du in i nästa rumm och använder hookshottern för att komma vidare o trycka ner en knapp! då sjunker vattnet i en brunn under dej! då går du ner i brunnen! lycka till Izza_92! antar att du menar kistan som sitter på väggen?? i så fall finns det ett öga någonstans som du ska skjuta på med bågen så att rummet vänds så att kistan hamnar på marken..handen som kommer ner och tar dig kan du försöka slå på så den försvinner för ett tag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
izza_92 Skrivet 30 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 okej, om du besegrar vargarna o går inn i spök rummet där spökena var och tar andra dörren till vänster och tittar åt höger då finns det en vägg som du kan klättra upp för! gör det! där uppe får du en stor kista, tror det är pilbågen... sedan fortsätter du in i nästa rumm och använder hookshottern för att komma vidare o trycka ner en knapp! då sjunker vattnet i en brunn under dej! då går du ner i brunnen! lycka till Izza_92! mm... men vad ska man göra efter att man har öppnat kistan gått ner i "hålet" och dödat de där och handen i de andra rummen??? jag hittar inte den där dörren som var där förut var e den??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Gå ur forumet och kolla på N64 och sök på Zelda. Där hittar du hjälp från börgan. P.s. Gå inte in på den som det står (gudei) bakom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg