PCH Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Ok nu har jag 2 frågor angående Pokémon Fire red&Leaf green :) 1. Tycker ni att jag ska köpa något av dom två motivera gärna var för! 2. Den trådlösa adaptern som följer med fungerar den att sätta på sin Nintendo DS ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 1.Om du inte har blå eller röd så blir det roligare att spela fire red eller leaf green(det är kul och spela det även om du har det). :P 2.Det är gangska kul med den trådlösa addaptern när man byter jag tror att man kan ha den på nintendo ds också! ;) 3.Hoppas du kommer och köpa något av dom två spelen och ha det så kul! :lol: (Du kanske inte gjorde någon tredje fråga men jag satte ändå dit den) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 20 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 (redigerat) Det skulle vara bra om flera skrev va dom tycker '_' Redigerat 20 Juni 2005 av PCH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 om du e pokemonfan så e FR eller LG ett MÅSTE I DS finns redan en innbyggd trådlösadapter för å kunna byta pokemon måste du byta på gameboyadvance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 20 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 (redigerat) Men då så måste man ha en sådan adapter som följer med för att kunna spela mot var andra och den funkar inte på DS? Redigerat 20 Juni 2005 av PCH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Det enda bakåt kompatibla med Nintendo DS är att den kan spela GBA Single Player spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 helt rätt jedi knight Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Synn faktiskt. De borde fixa nå tillbehör som hjälper mot det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 22 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Det tycker jag okså... Man kan ju altid hoppas att det kommer snart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 tror inte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 det går på gameboy sp och på gameboy advance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 FIRE RED DET AEGER :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg