Hoppa till innehåll

Tråkigt!


Gäst Johan3043

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

din sigg Johan3043:

Hejsan alla om ni har Half-Life2 så har ni counter-strike via Steam och då kan du säga dit namn så kan vi möta varan nångång om ni vill alltså.
...Det är 18 års gräns på HL2, 15 års gräns på Cs...Och du fick inte ha något eller registrera något? Man måste reggistrera ett steam accaount för att kunna ha HL2 m.m. i sin spel lista <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Johan3043

Du det var pappa som registrerade sig och jag skite i om det e 15 eller 18års gräns det e ju töntigt det e ju inte leskigt på internet men jag gillar inte half-life2 på CD :cry: ...

 

Men jag e bara 11år och kör half-life defthmatch och counter-strike (nånting) :evil: HAHAHA

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Johan3043

verkar som om de inte är så värst säkra på datorer...

 

om de visste mer om datorer och om sannolikheten att t.ex. få virus skulle du förmodligen få göra mer saker. försök att få nåt sätt fixa så att de lär sig, om det finns nån föreläsning eller bara en sån enkel grej som att någon som jobbar i en datorbutik pratar lite med dem om ni *råkar* titta in där allihop nångång.

 

 

Ne men dom vet mycket om datorer mamam gör hemsidor och pappa holler på med virus skan och spelar och intenet och massa annat :unsure:

så pappa e typ expert på dator :(

Skriv gärna mer förslag men det där och supa oxh sont de e vell lite för våldsamt man tar i lite för mkt där :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst _Otaku_

Jag e ju 11 och spelar DOOM 3 ;) :P - OBS att det är mycket äckligare än HL2...

Jaja, never mind..

 

Mina föräldrar låter mig ladda ner saker och bli medlem fastän jag är ung... Bara det inte e virus i den skiten, för då kommer en flygande stol...

Jaa ha Jaa ha jag överdriver visst lite.

 

Men får du inte ens gå ut och göra något? Datorn är bara en tillfällighet för mej iaf.

Typ vara med dina kompisar, spela fotboll lr nåt??? - om du får, vill säga.

Det är dock inte alltid lika kul att sitta vid datorn hela dagen, bara om man fått något hel coolt spel såklart :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Johan3043

Hehe men jag bor tyvär på landet hehe tråkigt skit tråkigt på landet :(

men hur gör men en dold fil då?? men dom tittar in i bland i dator rummet så dom kanske ser när jag kör :unsure:

men skika gärna mer tips......

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...