Gäst 48893 Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Hur gör man en såndär cool ava med sitt eget namn som så många har? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pimp Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Man ska ha photoshop! Jag vill oxå kunna göra så!' Kan man inte ladda ner det nåntans gratis? om nån säger det så är dom j**ligt sjysst! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 annars kan ni betsälla/annordna tävlingar i fuskamynt-forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Jag tycker att min bild är bra så jag ska inte byta den. Undrade bara hur jag skulle göra ifall jag skulle tröttna på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Jag tycker att min bild är bra så jag ska inte byta den. Undrade bara hur jag skulle göra ifall jag skulle tröttna på den. Jag kan göra en bättre NFSU2 ava... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Jag tycker att min bild är bra så jag ska inte byta den. Undrade bara hur jag skulle göra ifall jag skulle tröttna på den. aa... fast jag har inte så mycket pengar just nu och om jag inte betalar dig minst 100 FM för tjänsten så bryter jag mot reglerna: http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=3896och förresten så behöver jag ingen ny ava för tillfället, men kanske nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 då kan du anordna en tävling. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 det är bara att starta en ava tävling där du beskriver hur den ska se ut och sen säger du ett pris och sen kan du låta alla avatar skapare göra och skicka in bilder.sen när du avslutat tävlingen så skickar du fm till den som vann och använder avan. enkelt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 det är bara att starta en ava tävling där du beskriver hur den ska se ut och sen säger du ett pris och sen kan du låta alla avatar skapare göra och skicka in bilder.sen när du avslutat tävlingen så skickar du fm till den som vann och använder avan. enkelt :P Jag vet, jag har sett andra göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pimp Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Jag har gjort ett... Men ingen värkar villja göra nån till mig... :P :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 Jag gjorde ju en ava till dig med paint och photo impression... räknas den inte eftersom den inte är gjord med Photoshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 joodå. man kan göra en ava i vilket program som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.