Mezox Skrivet 22 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Alla föreställer sig utomjordingar och ''aliens'' som intelligenta och högteknologiska, men tänk om de är mer ociviliserade och inte lika långt i teknologin som vi? (fetmarkerade det jag svarar på)Håller med dig, ingen säger att de behöver syre och vatten (etc.) för att överleva de kan leva på helt andra ämnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Asså det kan finnas liv i universium som är 100 m långa asså universium är hur stor som helst . Asså det finns ingen stans typ en vägg som säger här slutar gränsen på rymden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Asså det kan finnas liv i universium som är 100 m långa asså universium är hur stor som helst . Asså det finns ingen stans typ en vägg som säger här slutar gränsen på rymden. asså, de flesta vet det , asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Jag tror inte på liv på andra ställen i universum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Därför att...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Forskare har ju typ hittat liv på Mars men det är bara insekter typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Forskare har ju typ hittat liv på Mars men det är bara insekter typ. Varifrån fick du den faktan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 nej... det har funnit fruset hav... hav= syre= liv0 bakterier.... såå de antar att där KANSKE finns liv i små bakterier..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Forskare har ju typ hittat liv på Mars men det är bara insekter typ. Jag tror han har sett det i samma ställe som jag såg det förut. I metro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Därför att...? Jag tycker det låter orealistikst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 om unviversum är så stort som dom säger kan de ju vara helt Omöjligt att vi är helt ensama jag tror på att de finns liv nånstans där ute Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Självklart finns det. Universium är oändlig eller vad man en ska säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.