nico Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 när man klickar på en extralänk, så kommer man ju till en sida där det står Fortsätt till hemsidan. skulle man inte kuna snygga upp den lite? iaf ändra länkfärg och font. oki, det kanske låter som en struntsak men extralänken är väl till för att man ska sprida den så att många besöker sidan. en sån sida avskräcker alla webdesigners eller iaf så verkar sidan lite mindre proffsig om den börjar med en ful länk i <H1> och den texten. mitt förslag: byt font till t.ex. arial. byt färg till svart. byt text till "fortsätt till forum.fuska.se". då vet man att man har kommit rätt, står det hemsidan så kan man tro att man har kommit fel och stänga ner sidan i värsta fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Man ser juh där uppe där man skriver in hemsidan "forum.fuska.se", då förstår man ju att man är på forum.fuska.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 man kanske inte kollar där om man bara klickar på en länk. och så kan det vara en länk som en popup utan adressfält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 jag tycker att det var en bra idé... Många tror nog att det kan vara något skumt med sidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Eller heltklart bara göra så att man kommer till sidan direkt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 jag tror att klicket måste registreras eller nåt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 jag tycker att det var en bra idé... Många tror nog att det kan vara något skumt med sidan... Jag kan ni hålla med dej om att det är nå många som tror att sidan är skum då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Eller heltklart bara göra så att man kommer till sidan direkt :( det är när man klickar på länken som klicket registreras, tror inte att det går utan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 han kan juh ha en meta tagg i det, så den refreshar efter 1 sek te forumet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 23 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 mm, fast det är när man klickar som klicket registreras så jag tror intedet går. annars hade det gått med både meta, javascript, asp, php, cgi eller vadsomhelst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Ska försöka snygga till den lite senare när ja får tid. Bra förslag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 kan du säga till när det är fixat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.