Rallypacker Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 vart ska man boka det för att få det..? Eller måste man ha förhandsbokat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 förhandsbokat måste du ha gjort . fast nu är det försent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Playboy Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 förhandsbokat måste du ha gjort . fast nu är det försent. aa men de va på ebgames va ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Jag har spelat det hos en kompis, det är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Playboy Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Jag har spelat det hos en kompis, det är bra! okej . grymt ! :D ja laddar ner de nu :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Laddar ner O.O . Det går väl inte. Bara demo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhNo Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Battlefield 2 Äger, men grafikkortets nya drivrutiner pallar inte det, och dom man får när maninsallterar gör så allt fungerar, men då fungerar inte ngt i datorn? WTF !! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Om du har ATI grafikkort måste du ha från RADEON 8500 OCH uppåt. Om det är under funkar det inte så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Laddar ner O.O . Det går väl inte. Bara demo. Det går att få tag i allt på nätet. Ingenting går säkert. Allt du kan köpa kan du ladda hem. Du behöver bara veta var du ska leta. Inget jag tänker lära dig nu :visslar: Jag undrar om min datorn verkligen pallar det här spelet. Det kommer nog lagga en aning i alla fall. Kanske får köpa nytt grafikkort för det är där min dator är klart svagast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
warcraft Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 jag längtar efter det ska köpa det när det kommer utt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smoke Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 undrar en grej..........om man har grafikkortet geforce fx 5500 256 mb......funkar bf2 då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.