Manga Master Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 På en sida såg jag att det fanns ett par länkar och klickade man på dem så fick sidan in pengar. Kan man inte fixa det på fuska? Sen kanke 10-20 länkar? Om man får 1 öre för varje länk klick gånger 10 = 10 öre x alla medlemmar som klickar. Det blir väl rätt ok med pengar??? Nån som vet vart man kan fixa detta? Om nån misstycker om denna iden säg till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Om inte jag minns helt galet finns/fanns det på sidan. http://www.adclick.se reggar sig företagen på. (Om jag inte feltolkat allt) Jag minns inte vilken sida Admin reggade det på, han har sagt det men det kan man kolla upp. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Jag har för mig att man kan få pengar per klick av Google Ads också, men jag är inte säker om det... Sen får vi ju pengar för alla reklambanners över, till höger och under forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 och om fler skaffar vip osv får ju sidan pengar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 och om fler skaffar vip osv får ju sidan pengar ;) Annars kan man ju bli först att betala in på bankkontot. ;) http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=42095 Jag har sagt det för, jag säger det igen: Vinner jag över 20k på Lången/Mixen/Stryktipset/Bomben skänker jag en tusenlapp till Fuska.se. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 jag tycker att det är för svårt att gå via bank. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 internetbank? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Nej, banken på riktigt, skandiabanken om jag inte minns fel. Kosta 100kr för 5000 fm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 kan man inte betala via internetbank? . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Jodå ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 nån gång får man väl ta mod till sig och pröva... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.