Nain Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 varför ska han ha icke dödliga skott? jag fattar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 för att vissa tycker att man skall vara snäll mot skurkarna och inte skjuta dem så mycket, utan bara lite grand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 får poliser skjuta ihjäl skurkar? hoppas verkligen det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 (redigerat) Om man vill fånga en skurk utan att skada honom? Men en vanlig pistol är mycket efektivare. Förresten skulle en sån nog ta en massor av plats så jag är på din sida nu. Jag tycker dessutom att poliserna ska starkare/farligare vapen. Edit: Tillägg... Redigerat 7 Oktober 2005 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 får poliser skjuta ihjäl skurkar? hoppas verkligen det... nja.... de får inte ha som mål att döda skurken... poliser får nästan bara skjuta i självförsvar. Då hälst utan att döda honom.... om de ex siktar mot huvudet, så har de haft som mål att döda honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 vissa borde de få döda i självförsvar... om de blir beskjuta tex... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Haha,jag är så godhjärtad :P Jo,jag tänkte att man inte behöver vara så elak,så man kan typ skjuta bomull eller vatten ur en pansarvagn.Hehe,och det är ju störigt,så man skjuter hela tiden och så tycker skurken det är så störigt så han ger sig.För dem som inte blir skraja,skjut Sveriges rikslag,det gör väl ont att få en astjock bok på sig? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 varför inte vara elak, skjut på och om man dödar någon borde man inte få skit för det som polis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Nej kanske inte,men det skulle ju inte behöva bli så överdrivet som en kille tar en handväska från en tant så kör de över honom med pansarvagn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 asså... vem överdriver... håller du med eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 lite som fisharmario säger om nån gör ett mindre brott som rånat en affär och så blir han jagad då skulle det vara bra med ett vapen som oskadliggör honom så han stannar men inte dör och sen går det till domstolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 jag tänker mer på allvarligare saker, grövre rån, misshandel/våldtäckt, uppror med mera, då ska det vara riktiga skott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.