Gäst YoTo Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Om det blir av kommer jag, om jag får. Men det bror på när/var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Skulle vara rolig,men antar att de blir samma svar som YoTo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
x3m dragon Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 skulle vara kul men bor i gbg så det går nog inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Jag bor i Skellefteå och då är det ca 80 mil ner till Stockholm så jag kommer nog inte om det är där nere men annars skulle jag nog komma självklart om det var en lång bit närmare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 om det blir tillräckligt mycket folk kommer jag ju, finns även några jag skulle vilja träffa här från forumet. jag har mer än halva sverige att åka, men ni sa att den skulle vara i höst - gärna på höstlovet, då jag förmodligen ränner upp till NesseN ändå. då kan jag ju bara haka på.. liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Bra ide NesseN. 70% PROCENT säker att jag kommer. Så det blir latjoo och man får känna alla från fuska.se :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 ha den i göteborg! tror det är fler från det området än från stockholm..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^\<(\_/<) Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 ha den i göteborg! tror det är fler från det området än från stockholm..... Stockholm passar bäst. Huvudstad och allt :3 Blir det av kommer jag och p0wnar er >_>' Jag ska slå Trunks (NesseN) också >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Nej det är faktiskt mer som bor i göteborg än i stockholm här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Man kan ju ha olika forumträffar beroende på vart man bor? -.- Jag är i GBG anyway. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 jag skulle SÅÅÅ gärna vilja komma. Men jag får antagligen inte, och jag bor inte direkt nära Stockholm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Tja, hade kanske kommit om det legat närmre, men eftersom jag råkar befinna mig i Skåne är det inte att tänka på. Men nog hade det varit kul att se efter vilka medlemmar man har här. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.