Triforceh Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Vem var det som föreslog det? Ja just det, Det var du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Vem var det som föreslog det? Ja just det, Det var du. Nej, det var du... <_<Men altså, lägg av nu, det där är offtopic och §1.11, akta så inte Kung NesseN kommer och varnar dig! :P Nej, men btw, den här tråden hör väl mer hemma i Fuska.se-forumet än i Allmänt..? Det är ju Fuska.se vi snackar om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Jo, men är detta någon som angår fuska.se? T.ex.bättre skins? (tycker dom är bra). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Jo, men är detta någon som angår fuska.se? T.ex.bättre skins? (tycker dom är bra). Det angår väl fuska.se eftersom det är om en fest med medlemmarna på fuska.se..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 grym idé nessen! :D vore ju bra isåfall asså..om man får åka tåg själv så kan man ju komma till sthlm..jag klagar inte på sthlm, hrm..bor cirka 750-1km ifrån nessen så :P och typ 2,5-3km från nessens andra ställe så vore jättebra..alla som skulle komma borde skriva in sig på lista å skicka in ett foto eller nånting hoppas verkligen det blir av Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Vem var det som föreslog det? Ja just det, Det var du. Well, hur seriös är jag på det forumet jag skrev det? Back to topic~ Näste man som snackar off topic får en varning, PMa istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Vem var det som föreslog det? Ja just det, Det var du. Nej det var inte jag. Ta reda på lite mer information innan du uttrar dig om saker. Trunks: Minst lika seriös som jag är här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Jo, men är detta någon som angår fuska.se? T.ex.bättre skins? (tycker dom är bra). Asså, angår det fuska.se så gäller det sidan. Som t.ex. spelen, forumen, moddarna m.m.Dvs, sådant som bara handlar om fuska.se. Detta ligger bra i allmänt tycket jag. Back to topic. Tror inte jag kan komma :( Bor i blekinge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Det är en jättebra idé, skulle vara skojigt att se vilka man skriver med hela dagarna :D Men jag skulle nog inte kunna komma eftersom att jag bor långt ifrån stockholm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Den här sommaren kommer det förmodligen inte att ske, kanske efter sommaren någon helg. Vi får se när de flesta kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Den här sommaren kommer det förmodligen inte att ske, kanske efter sommaren någon helg. Vi får se när de flesta kan. Jag vill se NesseN irl! :)Åeh, jag längtar redan... Hoppas det är ganska tidigt efter Sommarlovet! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 FireFly: MeM och jag ska dokumentera våran resa till danmark så du kommer nog få se mig på film/bilder inom kort :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.