Gäst Beldur Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Vi har det i sveriges mittpunkt! Flataklocken... :P Ne men seriöt vore nog sthlm bättre än GBG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Vi har det i sveriges mittpunkt! Flataklocken... :P Ne men seriöt vore nog sthlm bättre än GBG. *host* VARFÖR vore de bättre om de va i sthlm en gbg? oj ja tror jag vet svaret. För du bor nära Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Vi har det i sveriges mittpunkt! Flataklocken... :P Ne men seriöt vore nog sthlm bättre än GBG. Tänk efter. Stockholm ligger mer centralt i Sverige än Göteborg. NesseN (festfixaren) bor i Stockholm. Däremot är väl Admin för lat för att komma om den hålls i Stockholm. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Det bor fler i Göteborg, och admin och hans fyllepack bor där oxå. Skulle vara bättre där. Jag tror inte NesseN har några problem med att ta sig dit.. Faktiskt. # 21, ska du med? =D Måste beskåda din äkta mullet som det skvallras så fasansfullt om, och så ska jag visa hur en riktig armbågstackling går till, jag har tränat i garageporten hela våren :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 jönköping..? liger centralt mitt i sverige i höjd med göteborg, så det minskar ifall resan för dom som inte bor i göteborg, och ökar göteborgarnas resväg lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 jönköping..? liger centralt mitt i sverige i höjd med göteborg, så det minskar ifall resan för dom som inte bor i göteborg, och ökar göteborgarnas resväg lite Woho, bästa inlägget hittils :> Tar knappt 2 timmar med bil från gbg till Jkpg. Och c:a 3~~ timmar från Sthlm (Beror på hur man tar sig fram) Tar man långfärdsbuss från gbg till Jkpg så kostar det runt 150kr, samt 150 tillbaka. Från Sthlm så är det 210kr (Om man inte har tur och får lågprisbiljetter(120kr)). Så får man se den vakra staden Jönköping på köpet med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Jönköping.. ? Småland? Inte så värst långt härifrån, inte. Jag har varit där flera gånger, vi kan ju ta en fika på A6.. heter det itne så, Ragnarök? :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 fast nyköping finns också kvar som atelnativ hopas jag, om vi inte får komma ditt, "för vissa vill ju välta gravstenar, och andra vill ju bränna ner saker", och jönköping kanske inte är bäst anpasad, nyköping har 3 kyrkogårdar bara i centrum ;) och ett slott som man kan festa på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Inte f;r att jag gillar Trunks, Men det e ju han som h[ller i det h'r, S[ ni f[r la [ka till Stockholm eller skita i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Men jag håller med MeM Höör låter bra för mig :) De e ca 10 min med bil från eslöv :) Så kan vi ju ha de trvligt på skånes djurpark ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Oj vad kul. skåne 'r ett riktigt skit st'lle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Men jag håller med MeM Höör låter bra för mig :) De e ca 10 min med bil från eslöv :) Så kan vi ju ha de trvligt på skånes djurpark ! Ofta man har en träff mitt ute på sveriges udde...Känns lite meningslöst med tanke på alla som bor ungefär i mitten av sverige. Samma för Stockholmarna bl.a. Om ni har den i Höör så kanske, om ni har tur, få ihop 3-4 personer på den träffen :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.