Burken Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 (redigerat) Jönköping låter bäst...och Triforceh, Skåne e ett j*vla trevligt ställa xD. [EDIT stad] Redigerat 20 Juli 2005 av Burken bj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 ta jönköping då, vad ligger problemet i? det är ju bäst fö alla typ, ifall för södra och melersta, ingen kan ju klaga att det är lånkt ditt då ifall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Vi kanske bara får ihop tre fyra personer men då är de de tre fyra bästa ! För de e andtagligen de som bor närmast skåne ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Om # 21 kommer till GBG-träffen så är jag inte där. <_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orangekola Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Ursäkta om jag lägger mig i, men Sundsvall ligger ganska mycket i mitten, fast på östkusten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 jag skulle gärna vara med men jag har inget förslag på var vi ska vara :( men jag vill GBG :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Orka jönköping eller sundsvall, Skit städer båda två. Trunks har sagt Stockholm, Då blir de Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Orka jönköping eller sundsvall, Skit städer båda två. Trunks har sagt Stockholm, Då blir de Stockholm. varför vill du att de ska va i sthlm så j*vla mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Kan ju göra en omröstning på sidan o se vart de flesta bor. Vore mest stategiskt att placera den ev träffen där ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Oseriöst: Nej.. Jag tycker den ska vara i det ända landskapet det överhuvudtaget är lönt att vara i ... SKÅNE!!! håller du inte med MeM? ;9 Seriöst: GBG skulle nog vara bäst då det är mest centralt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 (redigerat) Oseriöst: Nej.. Jag tycker den ska vara i det ända landskapet det överhuvudtaget är lönt att vara i ... SKÅNE!!! håller du inte med MeM? ;9 Seriöst: GBG skulle nog vara bäst då det är mest centralt.. Inget är bestämmt än... Och jag kan slå vad om att du aldrig ens sett städerna på en karta någon gång, så zip it... Här har jag t.o.m illusterat för er var Jönköping ligger... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/mackar-s.jpg (Tog första bästa bild, så ni får klara mer med alla prickar på kartan) Redigerat 22 Juli 2005 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Fick nyss reda på svaret om de skulle vara i jönköping eller någon annan stans förutom i GbG, så får ja inte åka med för min pappa <_< . Jädrans skit, kollade upp swebussexpress hemsidan för resan så var min pappa brevid och kollade på så fick ja svaret. Sånt är livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.