sergej Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Men det e nog bäst o ha de i sthlm för det e ju i mitten av landet det blir ju jätte jobbigt om non från kiruna ska åka till gbg. så sthlm borde nog bäst för alla! tycker jag då.......... :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Tycker jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Jag bor i Göteborg. och jag e 12 bast så att jag kommer inte att få komma :( men d hadde vart kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 men kan vi inte göra så här: Dom som vill och kanske kan gå till träffen, kan ju skriva här. Sen när alla som vill anmält sig kollar vi upp var dom bor. Och den staden som flest bor i kan vi ju samlas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 men kan vi inte göra så här: Dom som vill och kanske kan gå till träffen, kan ju skriva här. Sen när alla som vill anmält sig kollar vi upp var dom bor. Och den staden som flest bor i kan vi ju samlas? Det kommer bli en minoritet för sthlm i sånna fall.... Men jag tror iofs det är fler som kan komma till sthlm.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Ta en träff i gbg och en i sthlm. Det blir nog bäst så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Ta en träff i gbg och en i sthlm. Det blir nog bäst så... Fuska.se träff.... hmm.. Då ska väl alla träffas? Annars kan man kalla det nåt annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Vore kul om du kunde komma Piranha då skulle jag äga dig i MKDD :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Fast blir det i Stockholm är det 0.5% av 100% att jag kan komma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 (redigerat) Fast blir det i Stockholm är det 0.5% av 100% att jag kan komma... Eller inte, som det redan är sagt, så ligger Sthlm mer centrerat i Sverige än Gbg... Btw, ska inte den här tråden kanske ligga i Fuska.se-formet? Redigerat 26 Juni 2005 av FireFly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Verkar ju vara många som är intresserade iaf.. Men, när jag organiserar så blir det nog mest troligt i sthlm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Fast blir det i Stockholm är det 0.5% av 100% att jag kan komma... eh....dom som bor i skåne har ju inte närmare te sthlm än te göteborg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.