Gäst Fatosh Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 (redigerat) -- länk borttagen, för motivering se mitt inlägg i tråden -- Asså att stå på djurs huvud det är sjukt. Asså dem är dumma dem borde dö hals huggas istället för dem dära stackars djuren ! Redigerat 26 Juni 2005 av Chihuahua Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhNo Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 vad ere för j*vla idioter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 önska dom bytte plats med de stackars djuren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Hittat på exet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Ja, verkligen sjukt! Bara när jag såg att dom svingade djuren i luften och damp ner dom i marken så stängde jag ner filmen direkt. Det är ju djurplågeri!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Jag stängde av när dom filmade i närbild av det flådda djuret...som levde fortfarande... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 va har de för problem lr ta djuren i svansen å svinga dom i backen å när de flådde djuret levande då stängde ja av Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 "Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag." Denna video kan uppfattas enligt ovanstående text som är hämtad från regelsidan. Ser ingen anledning att ha denna tråd öppen... Tråd låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg