Serpent Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Om man vill starta en lek i forumet, typ räkna ner eller nåt sånt, var ska jag då starta den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Om man vill starta en lek i forumet, typ räkna ner eller nåt sånt, var ska jag då starta den? I allmäntDet måste vara en seriös lek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 26 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Okej, tack. Men typ nån sån lek där man ska räkna ner från 100-0 går det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Okej, tack. Men typ nån sån lek där man ska räkna ner från 100-0 går det bra? Inte vad jag vet.Mer seriöst får det nog vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 (redigerat) Okej, tack. Men typ nån sån lek där man ska räkna ner från 100-0 går det bra? Absolut INTE. Sannolikheten är mycket stor för en varning. Redigerat 26 Juni 2005 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 26 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Okej. Men typ nån sån här då: Jag börjar med att säga "Fotboll". Och då ska nästa person säga vad den tänker på när han/hon hör ordet "fotboll", t.e.x Zlatan. Låter det som en bra/seriös lek? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 (redigerat) Det fins en tråd som är som den som du beskrivde ;) >>>KLICKA HÄR<<< Redigerat 26 Juni 2005 av PCH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Okej. Men typ nån sån här då: Jag börjar med att säga "Fotboll". Och då ska nästa person säga vad den tänker på när han/hon hör ordet "fotboll", t.e.x Zlatan. Låter det som en bra/seriös lek? Ja, det låter det som. Men den finns redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.