¤west¤ Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 (redigerat) hej vilket spel av NHL 2004 och Need for speed underground är mest värt å skaffa?? :huh: Redigerat 26 Juni 2005 av ¤west¤ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Need For Speed Underground=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Need for speed underground är lätt bättre :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Tycker båda är lika bra Kanske NFSU är lite bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 det beror på vad du gillar av is-hockey & motorsport :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 26 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 kan man skapa egna spelare på nhl 2004?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Tror det Men är inte säker det var så länge sen jag spelade det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 26 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 (redigerat) ok..men hur många players kan man vara?? kan man vara 4 st?? och kan man spela med internationella lag..typ som sverige och kanada o så?? fick aldrig nått svar på det när jag läste fakta på andra sidor..bara att man kunde spela med olika serier som elitserien Redigerat 26 Juni 2005 av ¤west¤ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Så här stod det på webbhalen All-New Elitel Leagues: 39 new international teams froml Germany’s DEL, Sweden’s Elitserien, and Finland’s SM-Liga. Så det går spela med Svergie och Kanada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 26 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Så här stod det på webbhalen All-New Elitel Leagues: 39 new international teams froml Germany’s DEL, Sweden’s Elitserien, and Finland’s SM-Liga. Så det går spela med Svergie och Kanada ok, tack för hjälpen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blank Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Om du frågar mej så säger jag Need for speed Underground. men jag tycker att båda spelen du nämnde är skit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Jag tycker Need For Speed UnderGround. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg