Veilor Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 händer mig när jag ska spela DragonBall eller Zelda TWW..men jag kan stänga ner rutan..för det kommer yes eller no..jag har Mad-Catz minneskort förresten.. sen när jag klarat TWW(som tur är)..råkade lillbrorsan trycka fel och allt formaterades...:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Att det blir korrupt beror oftast på att det inte är original. Den enklaste lösningen är att köpa ett original. eller fortsätta som nu och hoppas på det bästa. men jag skulle inte vara alltför positiv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Köp altid orginal kort från nintendo. Aldrig som Joytach och nåt annat. Min kompis hade cirka 12 styckna spel klarade så raderades dem !!! >:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F-Zero Freak Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Ta ut minneskortet, blås i det, och sätt i det. Om inte det funkar så kan du ta ut det ur GCt i en kvart och sedan sätta in det. Har hänt mig 2 gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phreak Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Precis vad jag känkte säga, lol. :P Jag hade ett sådant skumt kort, inte alls bra. Brukade stänga av, ta ut kortet, blåsa osv. Brukar funka faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Precis vad jag känkte säga, lol. :P Jag hade ett sådant skumt kort, inte alls bra. Brukade stänga av, ta ut kortet, blåsa osv. Brukar funka faktiskt. Funkar alltid :P :cool: Jag hade ett joytech och då kunde man inte spara på ffcc, då ringde jag till spelaffären och klaga och dom var ju lagom snälla: "Eftersom du köpte det här kan du få ett nintendo orginal 100 kr billigare" Liksom, DAAAAAAA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 du ska gå till affären och klaga riktigt ordentligt o säga: VAD f*n HAR MAN ETT MINNESKORT TILL!!???? För att kunna spara spelet så klart! men vad i helskotta ska man då ha ett minneskort som man inte kan spara på till! JO,FÖR ATT LURA FOLK PÅ PENGAR! ! ! Det där hände faktiskt mig med ett tag. helt sjukt att dem får fortsätta sälja såna minneskort. köp bara original kort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Har ett 1019 block ifrån GAME det blev korrupt 3 gånger hittils, första gången tog jag yes på frågan och min 90+timmar på ToS försvann men det är bara att stänga av GCn och starta om så funkar allt bra igen, annars måste man ta bort nånting från minneskortet för mig var det virtua striker 3 som var boven. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Har hänt för mig en gång. Jag fattade ingenting så jag tog yes och då försvann några jättebra sparningar! :angry: Tex. hade jag klarat ut hela SSBM! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 köp nintendo's orginal å va jätte jätte jätte försiktig med det om du har någon stökig bror/syster/kompis göm det (På försiktigt ställe,inte underst i tvättkorgen eller något! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg