alkonoid Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Tjena är ny på det här forumet :unsure: Såg att ett gamecube med mario cart double dash bara ligger på tusen kr nu. Finns en del spel jag diggar till det tex mario sunshine, resident evil, sonic, zelda osv. Men jag undrar om det är värt att köpa det nu såhär sent? Hur länge kommer det att tillverkas GC spel? MVH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Japp köp Game cube det kommer du aldrig ångra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alkonoid Skrivet 29 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Japp köp Game cube det kommer du aldrig ångra motivera gärna varför också ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Jag köp GC det är värt om du vill ha dom spelen som bara finns till GC så köp det, dom tillverkas väll ett tag till det är svårt att svara på ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 GC är värt att köpa Iaf om du gillar Mario då är det ett bra val. Dom serierna du skrev är det ju som är störst och dom bästa spelen till GC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alkonoid Skrivet 29 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Nu blev jag riktigt sugen tror jag ska köpa det imorgon :) Lämna gärna tips på bra spel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Resident evil 4 är riktigt grymmt, Mario Kart Double Dash, Super Smash Bros Melee, vilka sorters spel gillar du ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 MKDD, SSBM, Zelda TWW, Massa ändra med alla Mario spel och alla Zelda spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Tjena är ny på det här forumet :unsure: Såg att ett gamecube med mario cart double dash bara ligger på tusen kr nu. Finns en del spel jag diggar till det tex mario sunshine, resident evil, sonic, zelda osv. Men jag undrar om det är värt att köpa det nu såhär sent? Hur länge kommer det att tillverkas GC spel? MVH Jo, köp Game Cube... Du kommer inte ångra dig...=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alkonoid Skrivet 29 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Hörde att det skulle komma en uppföljare till super mario sunshine, kommer den släppas till GC? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 jo..gamecube é värt å sakaffa :) det é ju ett bra pris på det nu plus att det finns ju många spel i de serierna som du gillar till gc..och om du gillar zelda spel så é ju zelda collectors edition ett bra tips för dig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Ja, det är värt att köpa GC nu.. Zelda Twilight Princess kommer ju nu i November ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg