Simple Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Joo... Green Day e bra men ja lyssnay hellre på Sum 41 :gitarr: För dom äger hårt. :D :medieval: Sum 41 ÄGER SÖNDER fy f_n va dom e bra :gitarr: !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 lyssnar inte mkt på dem längre men Jesus of Surbirbia e grymt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 16 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Får en Simple Plan skiva nu i veckan :bah: men Good Charlotte såg ja en skiva igår.... Still not getting any Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Får en Simple Plan skiva nu i veckan :bah: men Good Charlotte såg ja en skiva igår.... de låter ju bra :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 17 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Ja..jag har vart i stugan och den kom då..men dom som tog in posten åt oss va inte hemma igår så j får den idag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Det e så j*vla fult att alla kommit på att dom finns nu.. <_< är det nån som kommer ihåg basket case? Dry Ice? I want to be alone? No one knows? jag lyssnar inte på dom men jag visste ju f*n att dom fanns innan nu! alla som börja lyssna på dom förra året eller iår kan ju inte sägfa att dom e fans precis.. jag tycker inte dom e bra för dom har blivit ett sånt där band som alla gillar typ.. deras äldre låtar e bättre än dom nya! dom e punkrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
emilk Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 :gitarr: jag gillar låten HOLIDAY :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 Det e så j*vla fult att alla kommit på att dom finns nu.. <_< är det nån som kommer ihåg basket case? Dry Ice? I want to be alone? No one knows? jag lyssnar inte på dom men jag visste ju f*n att dom fanns innan nu! alla som börja lyssna på dom förra året eller iår kan ju inte sägfa att dom e fans precis.. jag tycker inte dom e bra för dom har blivit ett sånt där band som alla gillar typ.. deras äldre låtar e bättre än dom nya! dom e punkrock Så tänkte jag lite också, själv har man lyssnat på dom i snart 8 år, man var lite av ett "exemplar", någon som lyssnade på låtar som inte var så kända. Men BANG! Alla lyssar på dom, man blir en i mängden! Men trots allt får man tänka på att det går bättre för dom nu, det är roligare när folk köper deras skivor o.s.v. Och på det sättet kanse dom håller gnistan uppe och producerar fler underbara album! Så man ska alltid försöka se det från den ljusa sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 Wake me up when september ends är skön :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 Boulevard of broken dreams äger!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 Boulevard of broken dreams äger!!! de tycker ja me :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.