Eldir Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 man ser inte min bild när jag skvier i forumet :( varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Bild?, menar du avatar, du har ingen avatar -.-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 (redigerat) Det är ju det han säger..han kan inte se sin bild (avatar)... Vet inte varför du inte kan se...Testa igen. Redigerat 30 Juni 2005 av Spirit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 1 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 för ajg ahr lagt in en bild för länge sedan :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Tar du uppfatrea avatar också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 aha, vet nog vad som har hänt nu. du har lagt in ett persoligt foto istället för avatar. är det denna bild du vill ha? ta kontrollpanelen > ändra avatarinställningar och lägg in den där istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Han verkar ha löst det nu, han har en avatar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Han har ju visst en ava! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 han har väll fixat det nu.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lilbob Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 jah det var någon som redan hade hjälp han då har jag inget här att göra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.