Hoppa till innehåll

Ett Ufo!

Vitdom

Rekommendera inlägg

Gäst Moonwall

kolla denna bild. verklig? den e från aftonbladet. ”Såg detta ufo när jag var på Öland nu under sommaren, skulle fotografera och plötsligt var det bara där!!! Mycket obehagligt, i synnerhet nu i samband med filmen ’Världarnas krig’”.

– Andreas Magnusson

post-6507-1122362392_thumb.jpg

Redigerat av RSX RSX
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag tycker det är irriterande att folk inte fattar skillnaden mellan UFOn och Flygande tefat! UFOn är jättelätt att se, det kan vara ett ivägkastat tuggummi som du inte såg vad det var för något. det är ett oidentifierat flygande objekt. ett Flygande tefat är en ja sådan som dom visar i RSX RSXs inlägg. Dock tror jag inte den är äkta. Men jag tror det finns liv ute i rymden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

enligt en sökning siktas 10 000 UFO:n runt om i världen per år. vilken poppulär planet vi bor på! :rolleyes:

nä men allvarligt, jag tor inte att vi är ensama i universum men de där tror jag int är ett ufo.... :)

håller med
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Typ en reklam skylt på en annan planet:

Välkommen till Jorden!Du får god:Mat,Service m.m

För bara 399 fyqal!Boka redan idag!

Haha! :lol:

Jo du,det är säkert ett bra turistmål! :P

Alien & Predatorn ska väl inte vara fiender när det kan dela på ett glass Fanta på Hawaii!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...