flewix Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Jag har nyss köpt GTA-san andreas o jag o min kompis vill hjärna lira 2-PLAYER snälla säg att någon vet hur man gör !!!!plz help me !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Jag tror att man måste köra över nätverk för att köra 2-player på pc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flewix Skrivet 3 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Jag tror att man måste köra över nätverk för att köra 2-player på pc. men på ps-2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Jag har nyss köpt GTA-san andreas o jag o min kompis vill hjärna lira 2-PLAYER snälla säg att någon vet hur man gör !!!!plz help me !! du måste helt enkelt klara ett visst antal uppdrag först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 sen ska du leta efter en ikon som ser ut som två röda gubbar som sitter ihop Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flewix Skrivet 3 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Jag har nyss köpt GTA-san andreas o jag o min kompis vill hjärna lira 2-PLAYER snälla säg att någon vet hur man gör !!!!plz help me !! men jag orkar/har inte tid me d finns det inget FUSK så att man kan lira 2-player på ps-2 =playstation 2 ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 (redigerat) Jag har nyss köpt GTA-san andreas o jag o min kompis vill hjärna lira 2-PLAYER snälla säg att någon vet hur man gör !!!!plz help me !! kolla gtasajten.com kanske finns därja tror inte de är så många uppdrag Redigerat 3 Juli 2005 av Simple_Plan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 det finns inget fusk att lira 2player..utan du måste hitta speciella ställen där det finns 2 röda kroppar som sitter ihop och snurrar..om någon ger mig en karta så kan jag pricka ut ett ställe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 det finns inget fusk att lira 2player..utan du måste hitta speciella ställen där det finns 2 röda kroppar som sitter ihop och snurrar..om någon ger mig en karta så kan jag pricka ut ett ställe exakt. de finns ungefär 1 i varje "ö" (fast de ä inte öar...) .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 det finns typ 1-4 eller 5 på varje "ö". I Los Santos vet jag 2 eller 3. Och i Las Venturas vet jag 2.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lilbob Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 jag vet 2 st på första "ÖN" ge mig en karta så kan jag pricka utt dom med för bindna ögon ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o'reily Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Man behöver inte ha gjort nått uppdrag alls .. men ge mig en karta så kan ja visa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg