flewix Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Skrivet 2 Juli 2005 Jag har nyss köpt GTA-san andreas o jag o min kompis vill hjärna lira 2-PLAYER snälla säg att någon vet hur man gör !!!!plz help me !!
Rallypacker Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Skrivet 3 Juli 2005 Jag tror att man måste köra över nätverk för att köra 2-player på pc.
flewix Skrivet 3 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 3 Juli 2005 Jag tror att man måste köra över nätverk för att köra 2-player på pc. men på ps-2
Simple Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Skrivet 3 Juli 2005 Jag har nyss köpt GTA-san andreas o jag o min kompis vill hjärna lira 2-PLAYER snälla säg att någon vet hur man gör !!!!plz help me !! du måste helt enkelt klara ett visst antal uppdrag först
Simple Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Skrivet 3 Juli 2005 sen ska du leta efter en ikon som ser ut som två röda gubbar som sitter ihop
flewix Skrivet 3 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 3 Juli 2005 Jag har nyss köpt GTA-san andreas o jag o min kompis vill hjärna lira 2-PLAYER snälla säg att någon vet hur man gör !!!!plz help me !! men jag orkar/har inte tid me d finns det inget FUSK så att man kan lira 2-player på ps-2 =playstation 2 ???
Simple Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Skrivet 3 Juli 2005 (redigerat) Jag har nyss köpt GTA-san andreas o jag o min kompis vill hjärna lira 2-PLAYER snälla säg att någon vet hur man gör !!!!plz help me !! kolla gtasajten.com kanske finns därja tror inte de är så många uppdrag Redigerat 3 Juli 2005 av Simple_Plan
Th3 Sh@dow Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Skrivet 4 Juli 2005 det finns inget fusk att lira 2player..utan du måste hitta speciella ställen där det finns 2 röda kroppar som sitter ihop och snurrar..om någon ger mig en karta så kan jag pricka ut ett ställe
Gäst wångö Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Skrivet 4 Juli 2005 det finns inget fusk att lira 2player..utan du måste hitta speciella ställen där det finns 2 röda kroppar som sitter ihop och snurrar..om någon ger mig en karta så kan jag pricka ut ett ställe exakt. de finns ungefär 1 i varje "ö" (fast de ä inte öar...) ..
Th3 Sh@dow Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Skrivet 5 Juli 2005 det finns typ 1-4 eller 5 på varje "ö". I Los Santos vet jag 2 eller 3. Och i Las Venturas vet jag 2..
lilbob Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Skrivet 6 Juli 2005 jag vet 2 st på första "ÖN" ge mig en karta så kan jag pricka utt dom med för bindna ögon ;)
o'reily Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Skrivet 6 Juli 2005 Man behöver inte ha gjort nått uppdrag alls .. men ge mig en karta så kan ja visa.
Rekommendera inlägg