Gäst Fatosh Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Jag skulle aldrig ta på mig en . Det är så töntigt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 tycker man ska få ha de kläder man vill. iofs förhindrar det mobbning sägs det men ändå. skulle inte helleer gå med på att bära skoluniform. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o'reily Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 f*n va gay med skoluniformer..tror nog ingen kommer sätta på sig en sån , isåfall lär den personen bli väldigt mobbad ... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Alla säger nej till skoluniform. Om det blir så att alla måste ha skoluniform så tycker jag att vi ska protestera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 f*n va gay med skoluniformer..tror nog ingen kommer sätta på sig en sån , isåfall lär den personen bli väldigt mobbad ... <_< själva vitsen med skoluniform är ju att alla ska ha den :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Skoluniform?? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Alla som har märkeskläder på våran skola blir kallade för snobbar. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Att se alla personer i samma klädnad vore oerhört tråkigt. Man kunde iallafall fått välja färg. Dessvärre har jag nästan skoluniform, och många av mina kompisar oxå. Shorta, manchesterbyxor och vattenkammad sidbena. Kan bli sötare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 De e fett sexigt med skoluniform :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Säger bara en sak om skoluniform..... HAHAHAHAHAHAHAHA!!! seriöst? dom som har lite pengar kommer ju ite för f*n ite ha råd med skoluniform o då kommer mobbningen öka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Säger bara en sak om skoluniform..... HAHAHAHAHAHAHAHA!!! seriöst? dom som har lite pengar kommer ju ite för f*n ite ha råd med skoluniform o då kommer mobbningen öka jo men då tvingar dom säkert oss o betala :/ . konstiga människor i sveriges regering . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 tyck at det skulle va coolt med skoluniform störande att det finns dom som har shorts när det är jul.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.