Gäst Fatosh Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Säg till alla i hela skolan när rektorn delar ut skoluniformerna ska ni riva dem :evil: Om det blir skoluniformer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Säg till alla i hela skolan när rektorn delar ut skoluniformerna ska ni riva dem :evil: Om det blir skoluniformer. Tvingas betala för det sen? Roligare kan man ha för de pengarna. Tanken är god, men nja, bättre lösningar måste det finnas för att inte folk ska bli mobbade. Och när mer än hälften vägrar ha på sig sin uniform kommer de som har den på att bli långt mer mobbade än vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 De töntigt och ha skoluniformer. Dem som inte sköter sig i märkeskläder får inte ha på sig det i skolan. Asså jag menar märken som Peak lacoste Boss adidas puma tiger of sweden o.s.v aja ni fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 jag vill absolut inte ha skoluniform Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Jag tror att ingen vill det. Och vad ska vi göra i vintern frysa ihjäl oss O_O. NEJ TILL SKOLUNIFORMER !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 men vad har vi för mening i de hela? <_< dom där som sitter där i regeringen "vet vad som är bäst" för ungarna idag. tar man bort valfri klädsel blir det väll typ en såndär hydra effekt(en försvinner, fler kommer) Mobbning problemet för kläderna är åtgärdat men till vilket pris? de kommer ju bara mer och mer man kan bli mobbad för och våra sätt att vara unika tas bort ifrån oss... usch........ :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Jag vägrar ta på mig dem !!! Dessutim får tjejer ha nåt slaxs färgat tråd i håret <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 buuuuu för skoluniformer . . kvittar ju typ vad man har för vanliga kläder då . kan ju gå till loppis o köpra lite kläder man kan ha på sej hemma .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lilbob Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Ner med med skoluniformer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 aa. men de tycker la inte regeringen . . :/ . vissa partier vill ju ha de o de vill hela skiten de me . . för dom tycker vi blir så söta :P . o så tror dom att de stoppar mobbning vilket de antagligen INTE kommer göra. nått enstaka fall kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Bara för att i doms tid så kanske hade dem skoluniformer så behöver vi inte ha det !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Jag skulle skita i skoluniformen. Det vore ju bra om man blir tvungen att bettala för den. Då har man ju något man kan skylla på: Vi har inte råd, säger man bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.