Rallypacker Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Jag tycker att fuska.se ska införa en ny regel. Den kan lyda ungefär så här: "Om man startar en tävling måste man utse en vinnare". För i en t.e.x en avatar-tråd så kan man starta en, och sen bara skita i det för att ha bilden på en annan sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Jag tycker det låter som en väldigt bra regel. Hoppas verkligen admin inför... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Ja låt oss hålla tummarna :) ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 (redigerat) Nej. Kan bli mycket problem med det nog. Tänck om någon gör en ava atävling med 1000FM i potten? Sedan kommer det bara ETT bidrag. Då måste man ju låta den vinna oavset hur bra/urselt dett bidraget är. Det skulle kunda hänfa många gånger så ett antal skulle kunna ganska besvikna över att dom måste ge ut en hög summa FM till ett dåligt bidrag för att det inte kommer in några bra. Redigerat 5 Juli 2005 av Spirit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 då kan man ju lägga till den här regeln: "om det minst har kommit in 10 bidrag till tävlingn". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Man måste alltid utse en vinnare ifall man inte har nån special regel som "om det minst har kommit in 10 bidrag till tävlingn" som Rallypacker skrev. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 som i min tävling "bästa ps användaren på fuska.se " Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Men t.ex om det är 7 personer som har gett ett bidrag av 10 och dem är gjorda av paint och det inte många som gillar avatarerna som är gjorda från paint. Så då måste man räkna alla paint bidrag som om inte den är med i tävlingen. Eller det är upp till han som grundade tävlingen får bestämma om det får komma paint bidrag. Men man ska inte överdriva med bidragen. Inte så att man ska rita texten med en penna <_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 man kan väl ta "om minst 5 personer deltar i tävlingen". men det svåraste är att som det är nu så kan de säga "jag vill ha fler bidrag" tre månader efter att tävlingen startat och det har kommit 20 proffsiga bidrag. kan man inte ha en tidsgräns, efter en månad måste man utse en vinnare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Smart,det var ju smart,smarto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 dåligt :angry: 1:tänk om någon bara skulle göra ett streck med photoshop... <_< 2:tänk om man får en avatar gratis av någon annan... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 om du som jag blivit lurad på 400 fm för att en medlem vägrar avgöra en tävling skulle du nog tycka annorlunda. men visst, du har en poäng där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg