Pikachu86a Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Nu har äntligen Rederiet dragit igång igen. Det är 18 avsnitt som går i repris Måndag - Torsdag kl 17.45. Mer utförlig information kan ni hitta på den här adressen Information om Rederiet Är det någon mer en jag som har väntat på att SVT ska börja på att sända Rederiet i repris? Jag hoppas att dom kommer att sända mer avsnitt en dom där 18 första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Har ingen aning om vad det är för nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 ........Slaget...........om.............östersjön o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 rederiet suuuuuuuuuger tycker jag iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 13 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 ........Slaget...........om.............östersjön o_O Det är två rederier som slås om vem som ska bli störst på östersjön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Jag har längtat efter det. Det är så jäkla spännande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 17 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Jag håller med dej om att det är spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 svt's största dokusåpa någonsin, och sög verkligen också, vilket dom flesta svt productioner brukar göra... tack gode gud att dom la ner skiten! och vem är det som fått för sig att dom kan sända skiten igen!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 det var väl bara en såpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 såpa? nej det tror jag ej. Men Rederiet e ju så jäkla bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 såpa? ja... något annat, ja, kasst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Rederiet dog version e bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.