mr_jeppe Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Mitt gba sp har jag tappat i golvet så att skärmen gick av :( ska önska det på min födelsedag men vad tycker ni för färg? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 jag tycker en cool torchtic färg det finns massa sånna på www.ebay.co.uk sök bara på gba sp så tror jag det finns nån orange sp där (orange med en torctic på) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhNo Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Tribal på SP;n är oxå Grym =) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Enkelt val med tanke på din avatar! Köp den som har triforce på framsidan, den finns på EB games men det kanske bara va så långt lagret räkte. Vet inte. PS: Är det inte lite bättre att önska sig DS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_jeppe Skrivet 11 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Enkelt val med tanke på din avatar! Köp den som har triforce på framsidan, den finns på EB games men det kanske bara va så långt lagret räkte. Vet inte. PS: Är det inte lite bättre att önska sig DS! jo men ds har ett skydd mot fake spel till gba som man laddar ner spel till :angry: och det är en sån som jag har och ds spelen har jag inte råd till :( så därför tog jag bort jag ds ur min Önske lista ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Om jag inte hade ett GBA SP redan skulle jag lätt köpa Zelda SP:n med Triforce på framsidan. Eller möjligtvis Mario vs Donkey Kong SP:n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Den svata GBA sp'n är snygg -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_jeppe Skrivet 16 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 jaa tack för alla svar jag har bestemt mig för gba sp tribal :cool: är den värkligen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg