{Samurai} Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Samlar eller kör någon Warhammer,Warhammer40000 själv samlar jag på Tau Imperial Guards Space orks ps.har inte lärt mig reglerna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 har kört sagan om ringen warhammer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 Kör Warhammer orginal. har Hela Lizardmen och har massa grymma taktiker med mera. Ska kanske börja tävla i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 Kör ej, men en kompis kör, och jag har sett hans samling, och i hans tidningar o.s.v. Tycker 40000 är löjligt,men Warhammer är grymt, speciellt skeletten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Min vän kör LOTR-Warhammer, han är rättså grym faktiskt. Jag tänkte oxå fastna i det träsket ett tag - tills jag kom på vad jag egentligen slösade pengar på =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 brorsan håller på och jag höll på ett tag men slutade. Necrons är grymmast tycker jag, och deras C'tans är så j*vla oslagbara. Dom är typ gudar eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Visst är Warhammer en jättebra hobby att pyssla med, men så jädra dyrt. Men men, allt kostar ju här i världen. ;) Höll på att börja med Warhammer, men man kommer undan när man tänker på hur dyrt allt är och till sist så tröttnar man väl och slänger skiten, eller sparar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krille 34 Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 (redigerat) Samlar eller kör någon Warhammer,Warhammer40000 själv samlar jag på Tau Imperial Guards Space orks ps.har inte lärt mig reglerna :P Ok jag samlar på Orks 40k Redigerat 15 Augusti 2005 av Krille 34 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 jag ska nog börja igen. har kört LOTR-Warhammer men ska nog börja med vanlig warhammer. jag ska nog börja med Chaos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.