Mumintrollet Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 hur fångar man celebie i guld <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 de går inte,man kan bara få han om man skickar in sitt spel till club nintendo eller så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 jo det går visst så här gör man: när du gör mystery gift kan du få eon mail ge den då till tjejen i goldenrods pokemon center och du får g/s ball ge den till kurt sen efter en dag går dudit igen och får tillbaka g/s ball och går till kistan i ilex forest och her in den där och celebi dyker upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Det går bara på Crystal om man inte har AR. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 16 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 var får man mystery gift :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 i shopping centret i goldenrod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Mystery Gift finns väl inte på G/S/C? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mart91 Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Mystery Gift finns väl inte på G/S/C? Jo faktisk! :D när man har pratat med en liten flicka på våning 5 så ska man spara, stänga och sätta på då finns Mystery Gift i listan. Man behöver 2 game boy. Fixa så att det svarta på game byets topp pekas mot varran ca 1 cm och båda trycker på Mystery Gift. Då kommer en ruta upp. tryck på A samtidigt så får ni en sak. ni kan hämta den på 2 våningen på Poke centret. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Min kompis som aldrig brukar ljuga säger att han fångade alla unknowns och bildade ett ord eller en mening, någonting med björn tror jag fast på engelska. Sedan så gick han till 2 proffesorer och han fick en nyckel till kistan i ilex forest, och han öppnade den och Celebi kom fram. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Min kompis som aldrig brukar ljuga säger att han fångade alla unknowns och bildade ett ord eller en mening, någonting med björn tror jag fast på engelska. Sedan så gick han till 2 proffesorer och han fick en nyckel till kistan i ilex forest, och han öppnade den och Celebi kom fram. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Han ljuger, jag lovar. Det är bara en myt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Han ljuger, jag lovar. Det är bara en myt. det vet man ju aldrig ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg