Joy Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Ja, det är helt rätt... Dock har jag inte vart där själv (Hos min kompis såg jag de 99 liven) jag har 15 stjärnot ungefär.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 hur gör man för att lägga in bilder?? jag har bild bevis på det och det står 100 på min och det är PAL version, inget annat, när köpte ni ert Mario 64, jag var bland de första i sverige[/img] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 ni får tänka efter lite också det 99 men så här tex 98 och neråt och det sista livet är ju 0 efter man har dött den gången så får man ju game over 99 0 det är 100 liv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 hur gör man för att lägga in bilder?? jag har bild bevis på det och det står 100 på min och det är PAL version, inget annat, när köpte ni ert Mario 64, jag var bland de första i sverige[/img] Hur kan du vara så säker på att du var bland de första? Tror nog inte det men... För att lägga in bilder så gör du så att du högerklickar på bilden du vill lägga in, tryck på Egenskaper (Om du har ett engelskt modem står det Properties) ringa in adressen och Ctrl C, och sen til lditt inlägg här på Fuska, så trycker du fram den genom at ttrycka Ctrl V, adressen ska stå mellan Img.. Då visas din bild.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 ok tack här kommer bilden: http://www.miyamotoshrine.com/kong/features/mario64/2.jpg tryck på länken för bevis och här är en annan bild http://hometown.aol.com/rynex/graphics/cheatm.jpg man kan ha 2 marios Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cartman Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Man kan inte ha 2 Marios har du haft Gameshark... _____________________________________________________________ Someday I shall rule the Earth... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cartman Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Kollar bara om det funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cartman Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Måste det vara 1 internetsida :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 hallå, nu är du illa ute, du skrev 3 inläg irad, det är INTE bra, jag har inte haft 2 mario, hitta bilden på nätet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Det är väldigt lätt att fuska til lsig bilderna.. Men hundra är det tyvärr inte, bild som bild.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 lägg av joy så är det på min och det är 100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 Lägg av? Det var som sjutton, du har ganska många emot dig så det är ju lite troligare att det är 99, för det är de ju också.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg