filip Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 jaså så du vill att jag ska bli avstängd! jag slår vad om att jag INTE kommer bli avstängd på en vecka! på fredag ( imorgon) räknas tiden om du vinner så ska jag ALDRIG SKRIVA MEDDELANDEN igen!! men om jag vinner får du inte SKRIVA MEDDELANDEN igen!!! är du med på det!?! ja nej :? :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 danne e min bror så jag svarar för han han e me på det! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 bra! :new_bat_angel: då är du...ähum...ni med på det :!: avgort! detta går inte att ångra!!! ja eller nej (sista kollen om ni är med) :new_bdaysmile: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 det här är väl ingen J*V*A diskussion om inlägg och varningar..det här är en MARIO 64 TRÅD... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 förlåt mig :cry: . jag glömde bort mig :oops: . men jag tar det som ett ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 jag funderar på att anmäla det här... är det nån som behöver hjälp...? vilken tycker ni är den svåraste banan...kan ni nåt fusk på Mario 64?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 Håll er till tråden... Rensat.. Det verkar som att ni inte klarar av det *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg