CoZo Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 läs rubrik* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 Vad kan man säga... Den äger.. Vad vill du veta? Jobbigt att berätta allt om den... Finns så mycket :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 hur stor skärm kommer den att ha? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Kolla på faktan om Psp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 batteritiden är väldigt minimal har jag hört. Ska du ha PSP till enbart spel rekommenderar jag mycket hälldre Nintendo DS. Men PSP klår med all media resurser den har. Kolla på DVD, Musikvideos, MPEG4, MP3, Avi,DivX mm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Asså PSP är inte bara för multimedia sony gör det för att den ska bli bättre populärare. Och det beror på vad man gillar för slaxs spel . Dem flesta Nintendo fans gillar ju äventyr därför att nintendo tillverkar det mest. Sony tillverkar mest Action bilspel o.s.v Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Jo, men rekommenderar DS mer för batteritiden är så jädra liten på PSP, och inte så kul när allt bara blir svart när man lirar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 4 timmars speltid. Och man ska ladda den när lampan lyser rött. Då är det ens eget fel att man inte laddat den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 Jaja, men man kan iaf på DS spela med varandra utan kablar och sladdar, på 60 meters avstånd, tror jag det var. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 PSPn är jävligt cool, ni som bor i GBG dra till Toys i fröluna torg, där kan ni testa den :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 hm vad ska man säga den är helt perfekt Rigde racer är ett underbart bil spel det är prick ps2 grafik hel skön konsoll , + det är väl bara fixa ett extra batteri jag klarar mig och köra i 1tim utan att klaga jag tror inte att nån sitter och kör PSP i 5-6tim i sträck. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 DS! ! ! ! egentligen börjar jag tröttna lite på nintendo spelen och tycker touch screen bara e jobbigt men psp e dubbelt så dyrt. tror nog jag hellre vill ha ds trots allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg