knölföda Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 (redigerat) Jag har bestämt att jag ska köpa nåt av Mario Sunshine,Paper Mario eller Mario Party Vilket av dem ska jag sköpa Redigerat 9 Juli 2005 av knölföda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 jag gillar inte Sunshine, jag skulle tatt Party Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 Ja, jag tycker också att du ska köpa Mario Party... Har haft Super Mario Sunshine, var kul första gången jag körde(som det brukar vara med spel)... fast paper Mario har jag aldrig kört... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 Tycker lungt att du ska köpa sunshine :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eav0829 Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 Jag tycker du ska köpa mario party :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 Paper Mario äger köp det! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coco Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Köp Mario Party för det kan man spela multi på kanske man kan på Paper också men har hörst att det e dåligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
>Daniel< Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 köp paper mario det äger!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 Om du vill ha ett multiplayer spel köp Party Om du vill ha ett singel player spel köp paper mario Skulle välja paper mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
>Daniel< Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 Köp Mario Party för det kan man spela multi på kanske man kan på Paper också men har hörst att det e dåligt DET ÄGER!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F-Zero Freak Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Paper Mario. Har inte det själv men ska snart köpa det. Det verkar vara riktigt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Köp Mario Party Soklartast bäst av dom spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg