eav0829 Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 hej vilket spel tycker ni mest om halo eller fable :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 Båda men om man måste säga en så e dt nog Fable tycker ajg halo 2 e bättre än fable men halo e ganska tråkigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDworf Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 Jag Tycker nog att Fable är det bästa det är mera min smak så java script:emoticon(':P') smilie hehe + att jag tyckte att halo är damp java script:emoticon(':P') smilie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Python_99 Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 Fable lätt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 tycker inte om Halo, så det blir Fable :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 Vad gillar du för spel? Halo är nog mer för dom som gillar att skjuta allt och alla. Fable är mäst att man kanske ska träna gubben och göra quest och så kan man gå runt i en stor del också kan man köpa saker m.m. Men, jag gillar Fable mera än vad jag gillar Halo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 Jag tycker att Fable är bättre än Halo, men Halo känns mer som en klassiker till xbox... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anthon Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 asså halo och halo 2 e ganska kul :cool: men fable klassar halo :P :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 det är ju trots allt lite olika kategorier på spelet.. Vissa gillar skjutspel och vissa gillar rollspel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coco Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 (redigerat) Fable självklart... Redigerat 11 Juli 2005 av Coco Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Fable :P Men trådens budskap är ju ungefär som Jordgubbar eller Jeep? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 det är två helt olika typer utav spel. ganska svårt att välja mellan ett fps och ett rollspel, men visst. halo var roligare dom dagarna det höll, men när det slutade att vara spelbart en knappt en vecka blev fable bättre. fable håller alltid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg