Rallypacker Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 i för sig är Fable grymt kort... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
>Daniel< Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 Fable är lätt mycke bättre än Halo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 i för sig är Fable grymt kort... Jag ser det inte som en nackdel, faktiskt. Rollspel som t.ex Morrowind, eller The Elder Scrolls-liren normalt, ligger på 70 timmar att bara kuta igenom utan uppdrag. Då kanske man klarar det en halv gång, sen lägger man det på hyllan. Fable har jag säkert varvat 12-13 gånger. En fil har jag lirat en massor på, tror jag säkert har spelat de timmarna man skulle kunna klara Marrowind 3 gånger på. Få se hur The Elder Scrolls IV: Oblivion blir, förhoppas att det inte blir ett års projekt för spelarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Jo, men det är en så utpekad väg man ska gå.. Det finns typ inga så självständiga delar som i t.e.x. Diablo I & II. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 fastän att det inte är samma typ av spel, så kan man ju säga vilket man tycker är roligast! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anthon Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 (redigerat) uppdragen i fable varar inte så länge man klara dem lite för fort jag är nästan aldrig över 40 när ja dödar jack of blades men det blir kul efter, om man sparar på Sword of Aons så fable vinner över halo Redigerat 13 Juli 2005 av anthon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 vad kan man göra efter? Har aldrig fattat det.. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KangarOO Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Fable :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 vad kan man göra efter? Har aldrig fattat det.. :S Få fryyning pan, silver keys, legendariska vapen mm.Eller bara gå runt och njuta av männinskornas reaktioner eller göra goda/onda gjärningar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sypi Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 hej vilket spel tycker ni mest om halo eller fable :D Halo (2) SÅKLART , i halo kan man spela online gratis (med XBconnect) och man kan ladda ner nya baner, också gratis om man är lite kunnig... När Halo 3 kommer blir det förmodligen det bästa spelet som har gjorts i modärn tid... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 § 1.13. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg