Hoppa till innehåll

Fable: The Lost Chapters


Neko

Rekommendera inlägg

Har ni hört att Fable ska komma till PC? Det ska heta Fable:The Lost Chapters, och ska innehålla mer smått och gått än i XboX versionen. :cool:

Själv kan jag inte vänta, för jag har ingen XboX men har dreglat lite över den riktigt roliga friheten som fanns i XboX versionen. Hörde dock att snubben som skapat Fable, och massa andra spel, tex Black & White, sa att friheten skulle vara oändlig, med massor att göra. Men har hört av mina kompisar att han överdrev lite.

 

Men iaf. Skriv vad ni tycker, och om ni ska köpa spelet till Datorn. SJÄLV KAN JAG INTE LÄNGTA :D! :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ha ha ha om det ska va så bra och komma till dator ja menar xbox veriationen äger fett så om det e sant så ska ja köpa det men inget slåfable på xbox (tror ja ) och fable är oänligt he he jag har fult i alla strength och den under och mästa bemästrat allt i magic ha ha ha har alla legendariska vapen förutom ett jag har öppnat alla deamon dorr och har en fru i alla städer och ja min gubbe äger alla iallafall

 

 

:P :P och det e bra om det skulle komma till pc för då har dom äntligen nåt bra att vissa upp :P :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ha ha ha om det ska va så bra och komma till dator ja menar xbox veriationen äger fett så om det e sant så ska ja köpa det men inget slåfable på xbox (tror ja ) och fable är oänligt he he jag har fult i alla strength och den under och mästa bemästrat allt i magic ha ha ha har alla legendariska vapen förutom ett jag har öppnat alla deamon dorr och har en fru i alla städer och ja min gubbe äger alla iallafall 

 

 

:P  :P    och det e bra om det skulle komma till pc för då har dom äntligen nåt bra att vissa upp  :P  :P

 

Sant, många kanske gillar XboX versionen mer, men jag tycker det är lite mysigt att lira rollspel vid datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Microsofts Old Song, again and again.

 

Tro mig, det kommer till Xbox oxå, när försäljningen ligger lågt på PC.

Microsoft lanserar samma spel till Xbox, möjligen Xbox Tresextio, för att få in den sista pengaspurten. Då köper man det.

 

Fable på dator? :/. Knappast.

Redigerat av Mellanmjölk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har också länge velat spela Fable. Lånade en X-Box för ett tag sedan i en vecka. Spelade massa Fable då. Det är riktigt kul och om det i windowsversionen kommer få fler funktioner kommer jag köpa det fortast möjligt :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...