razzweeman Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 kan jag få fusk till robotkampen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coco Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 Finns ett gammalt fusk till det som om man köpte nånting och sen säljde det och gick tillbaka till sina saker snabbt så skulle man ha kvar saken fasst vet inte har ingen aning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Att SMS:a för att få bättre vapen är väl tillräckligt omoraliskt? ;) Jag sa ofta till den jag mötte typ, "Vill du ha en laserkanon och 3000 stålar, kör in till östra väggen och tryck Ctrl+W, så har du grejerna till nästa match, men lova att inte möta mig igen", dom kör till väggarna, dom idioterna, och trycker Ctrl och W så fönstret stängs ner och jag vinner matchen. Iofs inget fusk, bara nåt fult jag kom på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 det är lågt att fuska på robotkampen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 13 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 det är lågt att fuska på robotkampen... inte lika lågt som glockalnet B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 det finns inga fusk till robotkampen, det kan dock finnas saker man tjänar på som att t.ex. sms:a till sig en del och sälja den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 mm, men jag tycker att det är onödigt att lägga pengar på att få sin robot lite bättre, istället ska man kämpa sig till vinsterna och pengarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 ja. fast numera är det ju inte så många som spelar... lite synd, förut fanns det ju jättemånga att spela mot även på den server som ligger närmast mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeet Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 (redigerat) asså jag var en av sverges bästa spelare Redigerat 16 Juli 2005 av bladeet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 mm, jag hade laserkanon (och flame om jag ville byta) största torn och kaross bränslecell, deluxe motor mm... men sen togs den bort :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
• Alaska • Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 (redigerat) Jag kan fusk. Din dator får dock inte vara för snabb. Köp en pik. Sätt på den. Ta av Skalet/karossen. Sätt på alla sakerna jättesnabbt. Så har du ett batteri. Sälj det och få pengar. Sen kan du kopiera större och dyrare batterier. Tips. Klicka bara på denlängst till vänster. Då behöver du itne rör musen. Redigerat 18 Juli 2005 av • Alaska • Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Assen Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 coolt det ska jag testa men jag kan inget fusk :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.