Gäst Gripen Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Men Vem orkar räkna in alla databaser och kolla in de som aldrig spelar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 det finns inga fusk till robotkampen, det kan dock finnas saker man tjänar på som att t.ex. sms:a till sig en del och sälja den. Jaha men det var ju kul att försöka lura folk så du får massa pengar på ett spel, dock inte säker på vilket kommer ej ihåg om man vad för "ord" man skulle skicka plus typ sitt namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Köp den där saken man kan lyfta upp andra spelare med ; det är typ en klo . Jag är rank 2 och jag tog ner en med högsta rank och besta sakerna ...Torpeder och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Jag kan fusk till robotkampen! Så att man åker skit snabbt ! Det funkar göra bara så här: Ladda ner Cheat Engine 5.3 på http://www.cheatengine.org Sen går du in på robotkampen. Ha cheat engine uppe och tryck på den lilla datan uppe i vänstra hörnet Tryck på Windows List och leta efter robotkampen texten. När du hittat den markera den och tryck OK. Sen ungefär i mitten av cheat enginge rutan finns det en grej där du kan bocka i "Enable Speedhack" Bocka i den rutan så kommer nåra andra ruter upp. Och rutan där de står Speed över skriver du 10 när du möter nån så kör du skit snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 eftersom jag kan fuska med det gamla goa cheat engine..så kan ni PM:a mig med er pass och änvändar lösenord..om ni inte tror mig så kan ni göra nytt acc och testa.. själv gjorde jag det på min kompis..men han lurade mig och tog hans kompis account.hab blev värsta "WTF?!det var faktist min kompis acc ^^..kan du ge mig på min vanliga ochså?" hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 det är lågt att fuska på robotkampen... lägre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 eftersom jag kan fuska med det gamla goa cheat engine..så kan ni PM:a mig med er pass och änvändar lösenord..om ni inte tror mig så kan ni göra nytt acc och testa.. själv gjorde jag det på min kompis..men han lurade mig och tog hans kompis account.hab blev värsta "WTF?!det var faktist min kompis acc ^^..kan du ge mig på min vanliga ochså?" hehe. Skriv gärna på vilket sätt du fuskar. Annars så tror jag att du helt enkelt raderar deras blipacc. Det var bättre förr då man inte behövde pass för att komma in på andras robotar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 jag fuskar med cheat engine och fixar så du får 0-100000 ..det är bara att äga hur mycket du vill ha ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 jag fuskade till mig gigantmycket armor, 9999 hade jag, och då var roboten skitsnabb, och mitt armorstreck gick över hela skärmen, så körde jag bara med pikar, och målade roboten som en gris. Ägde allt, förutom när jag buggade ner i gropen xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.