Hoppa till innehåll

Robotkampen På Blip.se


razzweeman
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

det finns inga fusk till robotkampen, det kan dock finnas saker man tjänar på som att t.ex. sms:a till sig en del och sälja den.

 

Jaha men det var ju kul att försöka lura folk så du får massa pengar på ett spel, dock inte säker på vilket kommer ej ihåg om man vad för "ord" man skulle skicka plus typ sitt namn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...

Jag kan fusk till robotkampen! Så att man åker skit snabbt ! Det funkar göra bara så här:

 

Ladda ner Cheat Engine 5.3 på http://www.cheatengine.org

 

Sen går du in på robotkampen. Ha cheat engine uppe och tryck på den lilla datan uppe i vänstra hörnet

 

Tryck på Windows List och leta efter robotkampen texten.

 

När du hittat den markera den och tryck OK.

 

Sen ungefär i mitten av cheat enginge rutan finns det en grej där du kan bocka i "Enable Speedhack"

 

Bocka i den rutan så kommer nåra andra ruter upp.

 

Och rutan där de står Speed över skriver du 10 när du möter nån så kör du skit snabbt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GripenII

eftersom jag kan fuska med det gamla goa cheat engine..så kan ni PM:a mig med er pass och änvändar lösenord..om ni inte tror mig så kan ni göra nytt acc och testa.. själv gjorde jag det på min kompis..men han lurade mig och tog hans kompis account.hab blev värsta "WTF?!det var faktist min kompis acc ^^..kan du ge mig på min vanliga ochså?"

hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

eftersom jag kan fuska med det gamla goa cheat engine..så kan ni PM:a mig med er pass och änvändar lösenord..om ni inte tror mig så kan ni göra nytt acc och testa.. själv gjorde jag det på min kompis..men han lurade mig och tog hans kompis account.hab blev värsta "WTF?!det var faktist min kompis acc ^^..kan du ge mig på min vanliga ochså?"

hehe.

Skriv gärna på vilket sätt du fuskar. Annars så tror jag att du helt enkelt raderar deras blipacc. Det var bättre förr då man inte behövde pass för att komma in på andras robotar...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag fuskade till mig gigantmycket armor, 9999 hade jag, och då var roboten skitsnabb, och mitt armorstreck gick över hela skärmen, så körde jag bara med pikar, och målade roboten som en gris. Ägde allt, förutom när jag buggade ner i gropen xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...