Foxyrock Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 jag testade nyss. jag visste inte att det fanns så bra gratis online spel. det tog inte heller specielt lång tid att ladda ner. ska skapa en egen server eller vad man nu kallar det(rum kanske det kallas) enbart för fuska.se användare och deras vänner. jag skriver mer information om det i en ny tråd så fort som jag är klar med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 (redigerat) men hjälp mig så här ser det utt här ser du Redigerat 25 Juli 2005 av miman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 nä hä ingen vill hjälpa mig då kan jag aldrig spela gunz lika bra att av instalera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 han som har den där grejen över huvudet betyder att hans internet inte funkar typ om man har slad så har den gått av! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 jag spelar :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 han som har den där grejen över huvudet betyder att hans internet inte funkar typ om man har slad så har den gått av! Om alla har en sån så är det du som laggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 ja men hur fixar jag det jag har 24 mb bredband :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 palla hela skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 det är alldeles för mycket fuskare,hackers och buggar för att man ska kunna klara av att spela det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tavos Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 Jag spelar det. lvl 7 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemuz Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Jag spelar GunZ: The Duel.. Jag är i level 10 och heter Scar-|-Ownage Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 (redigerat) Är i lv 16 Heter babypoo Är med i clanen Omni slashers Redigerat 3 Juni 2006 av gallimatias Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.