Ceto Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 har någon mötit suicune på pokemon fire red?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Jag har den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Jag har mött den på leef green B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 13 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 är suicune bra vilka atacker har den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Jag har den på båda! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Jag har den på båda! har du celebi!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 det hör inte till ämnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Jag använder den inte men han kan Gust och kan lära sig Auora Beam och han kan också Leer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Hur kan man möta den i FR/LG? Den finns ju inte i Red, Blue och yellow! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 FR/LG är inte pricklikadant som R/B/Y. Men man måste ha National Dex för att kunna möta dom.Men do finns bara i Kanto,dom springer inte omkring i öarna.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Jag har den på mitt Ruby. Jag har lärt den Surf och Hydro Pump har jag för mig att den kan och Bubble Beam kan den o så Aurora Beam också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Jag har den på mitt Ruby. Jag har lärt den Surf och Hydro Pump har jag för mig att den kan och Bubble Beam kan den o så Aurora Beam också. Jag har den på crystal:P Den är på lv 70 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg