Nimtro Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Vilken av det här tycker du är roligast... Playstation2,xbox,pc och då menar jag till San Andreas. själv så tycker jag det är roligast på PC :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 har bara spelat de på PS2 . men verkar bäst på datan om datan ä bra o de inte laggar nått. för på datan kan man ju spela MTA SA . :) . verkar kul :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 15 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Det är tur för mig att det inte laggar på min dator :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rockin' Puppy Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Har bara spelat det på PC... Men det är ju bara SÅ BRA!!!! (älska!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KangarOO Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Har inte spelat på datorn bara PS2 och det funkar UTMÄRKT!!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 16 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Oki :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 (redigerat) Köp det till PC. Redigerat 22 December 2005 av Xain Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 på datan e det bäst, mer funktioner och sånt ^^ Har testat till XBOX (Så j*vla svårt) PC E´ Bäst! men de beror nog på att du inte kan kontrollerna :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 PC PC CP! lol :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 har testat dator de e så svårt föredrar xbox mycke lättare att slå in fusk o styra o sont Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 har till ala konsoler (ps2,x-box,pc) men lättast var x-box Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 pc lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg