Dashier Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Om man kollar på PC och MAC vilken har bäst form tycker ni? jag tycker att mac har bäst form.. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dashier Skrivet 15 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Om man kollar på PC och MAC vilken har bäst form tycker ni? jag tycker att mac har bäst form.. :lol: ingen som vågar skriva in här eller? LOL! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 en upplysning: detta är ett forum, ingen chatt! mac överlägset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 mac suger fett!!!pc äger mera,men inte så skitmycket;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Om man kollar på PC och MAC vilken har bäst form tycker ni? jag tycker att mac har bäst form.. :lol: Varken PC eller MAC har en bestämd form. När man köper datorer får man ett skal/schassi till den. Om man inte gillar det man får köper man ett nytt eller gör om det man har. Därför kan man inte säga att den ena är snyggare än den andra. Det beror helt på vilket skal man har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 (redigerat) mac suger fett!!!pc äger mera,men inte så skitmycket;) testa en mac innan du säger nåt. Redigerat 16 Juli 2005 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Om man kollar på PC och MAC vilken har bäst form tycker ni? jag tycker att mac har bäst form.. :lol: mac så klart jag sitter framför en g5a dom är skit snygga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg