ouagadougo Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Skrivet 17 Juli 2005 en 4:a för tipsen (jag visste redan dom flesta och det var inte så bra tips) och en 1 för stavningen :P Frågor: Luigis B-attack? Den suger ju. Pikachu. Fattar inte riktigt vad du menar. Man behöver varken ha bara mario-gubbar/saker, eller items på medium för att alla lådor ska bli frågetecken på mushroom kingdom. Jag är inte helt säker på det där med att lådor ska krossas, men jag tror inte det är nödvändigt. Jag brukar få det lite då och då utan fatta riktigt veta varför.
Paper Mario Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Skrivet 17 Juli 2005 1a. allt e ffs standars skit, det borde alla veta. Japp men får ändå en 6:A av mej..många visste d inte så bra att han berätta :)
Nain Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Skrivet 17 Juli 2005 Seriöst... Jag visste inte att man kunde hoppa och ta grejer i luften.... skojar du? det krävs för att kunna göra rekordet med ganondorf i home run contest
Dashier Skrivet 19 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 19 Juli 2005 en 4:a för tipsen (jag visste redan dom flesta och det var inte så bra tips) och en 1 för stavningen :P Frågor: Luigis B-attack? Den suger ju. Pikachu. Fattar inte riktigt vad du menar. Man behöver varken ha bara mario-gubbar/saker, eller items på medium för att alla lådor ska bli frågetecken på mushroom kingdom. Jag är inte helt säker på det där med att lådor ska krossas, men jag tror inte det är nödvändigt. Jag brukar få det lite då och då utan fatta riktigt veta varför. Jag vet att jag inte förklarar bra och man kan inte kontrollera stavningen när man skriver snabbt och jag vill inte skriva för långsamt :P, okej en gång till. Ibland när man kör med luigi och ger b attacker så blir det eld i B attacken och om man pricker fienden så skadar det mycket, och det tricket på mushroom det finns andra sätt at få fram det men det är lättare om man har det som jag har skrivit så du vet.. jag bryr mej inte ändå om en 4 :P , andra ser och lär om det andra! Ha det, Lycka till SSBM Proffs :P :cool:
hyldran0 Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Skrivet 20 Juli 2005 Jag och min kompis har kommit på trix till SSBM och vi vill ryktera ut det först och främst nu ska jag berätta: Om man har många skador ska man duka för det mesta för då flyger man inte så långt när någon slår:Defending Pikachu: i bland när någon annan står i vägen ska man gå till honom och tryck A hella tiden ibland får GC ryck och då får den A rycket då gör man AAAAAAa hella tiden och han kan inte röra sej:ATtack Plocka saker i luften när du hoppar: När du hoppar och det är en sak mitt på dig ska du tryck Z knappen då plockar du den i luften när du hoppar:Jump Man ska bara ha mario saker på itames och så ska man ha båra medium och så ska man bara välja mariio gubbar så ska du väja mushroom kingdoom, du ska slå alla lådorna så kan man få fråga tecken på alla låder:bana När du är luigi ska du för det mesta göra b atken för att den är stark då och då det vet dom flesta:tips Nu vill jag har en bedömning på allt det till skala 1 till 10... :gitarr: :lol: 8 poeng jag viste alt förutom pikachu grejen så :cool: t
Avregistrerad Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Skrivet 20 Juli 2005 Det där med "AAAAAAAAAAAAA" funkar med Link och andra karaktärer också
Nain Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Skrivet 20 Juli 2005 menar du när man inte slutar slå, när man bara står och gör samma sak?
Dark Link Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Skrivet 20 Juli 2005 En 3:a :evil: eftersom jag trodde att man plockade upp item i luften med A :rolleyes:
Nain Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Skrivet 20 Juli 2005 jag kunde redan allt innan men det var ju en bra idee att publicera det!
Nain Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Skrivet 20 Juli 2005 sa också det först men när jag tänker efter är det under 5...
Rekommendera inlägg